1. září 2013

NEW YORK
















Konečně jsem si splnila další dlouholetý sen. Podívala jsem se do New Yorku. Dost často jsem přemýšlela nad tím, jakou atmosféru to město asi má. A teď jsem to konečně zjistila. Tohle město má prostě úžasnou atmosféru. Přesně takovou, jak jsem si ji představovala. Všechno je tu neskutečně obrovský a to město fakt žije. Všude vidíte, jak pořád někdo někam spěchá a tak. Výhled z Empire State Building je absolutně dechberoucí. Výhled na celý Manhattan. (uaaaa) Socha Svobody je mnohem větší, než jsem si myslela, že je. Bohužel jsem tu byla jen chvíli, takže jsem nestihla navštívit všechno, co jsem chtěla, ale už za pár měsíců se sem podívám znova a to už si to užiju pořádně se vším všudy! Teď jsem momentálně v Atlantě, takže se můžete těšit i na post z Atlanty, ale co si budeme povídat. New York je prostě New York. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!