2. července 2013

EMPTIES // MAY + JUNE

HODNOCENÍ:
 - must have, potřebuji nutně další balení nebo už ho dokonce mám doma 
 - nejspíše si někdy koupím další balení, ale teď zkusím, jestli existuje něco ještě lepšího
 - docela dobré, ale teď zkusím zase něco jiného, další koupi si rozmyslím
 - vyzkoušela jsem to, nebyla to úplná katastrofa, ale další balení si rozhodně nekoupím
 - absolutní propadák

LIRENE hydratační tonikum / 
Tohle tonikum mě mile překvapilo. Je v něm obsažen výtažek z okurky, který osvěží, stahuje póry a rozjasňuje pleť. Taky příjemně voní. Neobsahuje alkohol a hydratuje, respektive ji nenechá vysušenou a pleť vám nebude pnout. Myslím, že je to jedno z mála dobrých tonik, které v drogerii seženete. Za 80Kč je to prostě skvělá věc!

LANCOME teint idole ultra 24h / 
Ze začátku jsem s tímhle make-upem byla naprosto spokojená, ale... ale pak přišlo to, co nikdy přijít nemělo. Nevím, jestli se mi nějak změnila pleť nebo co, ale začal mi šíleně zalézat do vrásek, začal se tak nějak divně srážet, začal se po pár hodinách strašně moc lesknout a jakoby se "oddělovat" od pleti. A taky strašně zvýrazňoval suchá místečka na pleti. Tragédie, hrůza, už nikdy víc. A pak mi ještě tak úplně nevyhovoval celkem výrazný růžový podtón. Zase si ale nemyslím, že je to úplně špatný make-up, jen mi prostě přestal vyhovovat, bohužel. Ale někomu, kdo má podtón pleti do růžova a má mastnější pleť, by možná vyhovovat mohl.

LOREAL true match foundation / 
Dobře se roztírá, hezky splyne s pletí, docela dlouho vydrží, není oranžový, ale i nejsvětlejší odstín je na mě moc tmavý, proto bych si ho už znovu nekoupila. Ale pokud nejste úplně bílé, tak ho klidně vyzkoušejte, make up je to docela dobrý, řekla bych.

MAYBELLINE one by one / 
Tahle řasenka byla dobrá, když byla nová, pak trochu vyschla a už to nebylo ono. Začala dost opadávat a to je u řasenky nežádoucí. Každopádně řasy s ní šly hezky natočit, dodala objem, barva byla opravdu černá. Jen škoda toho opadávání..

MISS SPORTY bezbarvá řasenka / 
Obyčejná transparentní řasenka. Používala jsem ji na pročesání obočí. Neurazí, ale ani nenadchne. Kdyby ten gel byl alespoň trochu fixační, klidně bych si ji kupovala dál, ale takhle se podívám raději po nějaké lepší.

DERMACOL nutri lash / 
Vyživující a prodlužující řasenka. Řasenku jsem používala asi jen měsíc, protože mi bohužel strašně rychle vyschla, ale i za ten měsíc můžu říct, že jsem opravdu měla o něco hezčí řasy, takové vyživenější mi přišly. Ale s kartáčkem jsme si nějak moc nesedli, takže jestli si tuhle řasenku ještě někdy koupím, tak jen kvůli tomu, abych řasy trochu vyživila, ale jinak jsou na světě mnohem, mnohem lepší řasenky, respektive s lepšími kartáčky.

BIODERMA sébium pore refiner / 
Tohle bude super pro majitelky extrémně mastné pleti a rozšířených pórů. Já jsem to používala na celý obličej a jen kvůli tomu, že se mi strašně líbilo, že to tu pleť jakoby stáhne, zmatní a tak trochu i vyhladí, jenže.. moje pleť není mastná, ale poslední dobou taková suchá/normální. A přišla jsem na to, že čím víc tu pleť vysuším, tím víc se pak bude mastit a lesknout a to se mi přesně dělo a já nevěděla proč. Ale teď už to vím, takže tohle si na obličej pěkně dlouho nenamažu. Ale jinak je to dobrý, funguje to!


BIODERMA sébium hydra / 
Tenhle hydratační krém je lehký, ale pro mě nedostatečně hydratační. Měla jsem ho ráda, ale od té doby, co si na obličej mažu opravdu extrémně hydratační krémy, pro tu nejvysušenější pleť, je moje pleť mnohem šťasnější. Takže krém je dobrej, ale mně nevyhovuje. Na mastnou pleť bude ale ok a nebude ji zatěžovat.

BIODERMA sébium al / 
Lokální péče určená proti černým tečkám. Když jsem to viděla, samozřejmě, že jsem si to hned musela koupit, protože jsem čekala, že opravdu zmizí nebo minimálně ubydou. No, nic takového se nekonalo. Vlastně se nekonalo vůbec nic. Jestli se o tom chcete sami přesvědčit, tak 15ml seženete kolem 300Kč, ale radši ty tři stovky investujte někde jinde.

Máte s nějakým produktem zkušenost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!