3. září 2013

AUTUMN WISHLIST

Léto už je pomalu u konce a tak je čas na podzimní wishlist. Letos bych si chtěla koupit nějaké vínové kalhoty, protože se mi tahle barva začala strašně líbit. Tyhle jsou od Hollisteru, měly by být skinny a snad by mohly i dobře sedět. Určitě si je půjdu zkusit. Pak bych chtěla nějaké svetry. Určitě chci nějaký bílý a béžový. Tyhle jsou z H&M. Také bych si chtěla pořídit tube scarf v černé barvě, pak možná ještě nějakou béžovou a vínovou. Dál bych chtěla boty UGG v kratší verzi v odstínu chestnut. Už dlouho také toužím po kabelce Hamilton a hodinkách od Michaela Korse. A protože už brzo budu mít narozeniny, tak by mi třeba tohle přání někdo mohl splnit. (:D) Ještě bych si chtěla pořídit nějaká jednoduchá, jednobarevná trika a ještě trika s nějakým nápisem. Poslední dobou se mi strašně líbí bílá trika s černým a černá s bílým jednoduchým nápisem/slovem. Také bych strašně, strašně moc chtěla tuhle mikinu "ain't Laurent without Yves" a jako poslední věc bych si chtěla koupit nějaké pěkné biker boots, ale nemůžu vůbec nikde najít nějaké, které by se mi líbily a nedělaly by mi z mojí nohy nohu slona. Tyhle jsou z H&M, na fotce vypadají docela dobře, ale bojím se, že ve skutečnosti to žádná sláva nebude. Pokud víte, kde bych nějaké pěkné mohla sehnat, tak mi určitě dejte vědět do komentářů a taky napište, co byste chtěli vy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!