11. února 2013

NYC smooth skin vs. RIMMEL stay matte

Jestli se něco neustále v kosmetickém světě porovnává, tak jsou to tyhle dva pudry. Já vám dneska sepíšu plusy a mínusy obou pudrů a pomůžu vám se rozhodnout jaký pro vás bude ten lepší, pokud ještě ani jeden nemáte, ale pokukujete po nich. Tak jdeme na to.

NYC smooth skin
Pudr, který vás na první pohled svým balením rozhodně nezaujme. Jedná se o velmi nekvalitní a laciný plast, o kterém si myslíte, že se vám rozpadne už v drogerii. Co mě osobně překvapilo, bylo to, že se uvnitř skrývá poměrně velké zrcátko, které oceňuji, protože ne každý pudr z drogerie ho má. V pudru také najdete takovou houbičku, ale tu jsem samozřejmě hned vyhodila do koše, protože byla absolutně k ničemu. Když po pudru lehce přejedete prstem, tak prst máte od pudru, čehož si dost cením. Není nic horšího, než když štětcem musíte do balení vydřít díru, aby vám něco ulpělo na štětci. :D Pudr je jemně namletý. Další věc, která mě mile překvapila  je to, že docela dlouho matuje. 6 hodin vydrží určitě, což na pudr z drogerie mi přijde až moc. :D Důležité je také to, že na obličeji netvoří mapy a nezvýrazňuje suchá místa na pleti. Jeho cena je také velmi příjemná, stojí něco kolem 80 korun. Možná bych ještě dodala, že mi přijde, že strašně rychle ubývá, ale v poměru cena x kvalita si ho koupím klidně dvakrát měsíčně. I když to ne, řekla bych, že vydrží tak měsíc a půl, možná dva.. Osobně tenhle pudr doporučuji, velmi mile mě překvapil a až mi dojde, ráda si ho koupím znovu. 

+ zrcátko
+ jemně namletý
+ dobře matuje
+ velká výdrž
+ netvoří mapy
+ nezvýrazňuje suchá místa
+ nizká cena
+ opravdu světlý

- balení
- rychle ubývá




RIMMEL stay matte
Balení u tohoto pudru také není nijak převratné, ale plast je mnohem kvalitnější, než u pudru od NYC. Bohužel zde chybí zrcátko a mně osobně vadí, že balení se skládá ze dvou částí, radši mám prostě když to všechno drží pohromadě. Pudr už není tak hezky jemně namletý jako u NYC.  Tenhle pudr je prostě bohužel případ pudru, do kterého musíte prodřít díru, aby vám něco zůstalo na štětci. Pudr matuje, to ano, ale nic moc nevydrží. Výdrž se pohbyuje kolem 2-3 hodin, což je naprosto nevyhovující. Nemám pořád čas na sebe plácat pudr. Pudr bohužel tvoří mapy a ačkoliv je to ten nejsvětlejší odstín, tak prostě po několika desítkách minut se začnou tvořit oranžové mapy. Hrozné. Pokud máte suchou pleť, tak na tenhle pudr vůbec, ale vůbec nekoukejte, protože to není nic por vás. Zvýrazňuje suchá místa jako blázen. Stojí kolem 100 Kč a oproti pudru od NYC má skoro dvojnásobnou gramáž, což je fajn, ale na co hodně pudru, kterej je nepoužitelnej, že jo. :D Za mě tento pudr nedoporučuji. Samozřejmě je to můj subjektivní pocit a určitě mnoho z vás tenhle pudr nedá z ruky, ale mně prostě absolutně nevyhovuje. 

+ gramáž
+ cena

- balení
- hrubě namletý
- výdrž
- tvoří mapy
- zvýrazňuje suchá místa
- nejsvětlejší odstín, ale přesto tmavý




 porovnání barev - NYC je opravdu mnohem světlejší

balení


A co vy? Jste team smooth skin nebo team stay matte? :D

3 komentáře:

  1. Já jsem s Rimmelem spokojená. Přijde mi taky jemně namletý, ale nezkoušela jsem ten NYC, takže neůžu porovnávat. Každopádně teď mají v Rossmannu 25% slevu na NYC, takže do něho určitě půjdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému prostě vyhovuje něco jiného. :)
      A díky za info, asi si jich nakoupím pár do zásoby. :D

      Vymazat
  2. milovala jsem stay matte a měla jsem ho několik balení. ale matoval čím dál tím míň a to balení je velký průšvih. teď mám smooth skin a nechci jiný! oproti stay matte matuje jak blázen a má zrcátko a pohodlnější otvírání :)
    jinak moc hezký článek, souhlasím se vším, co jsi napsala. až na to balení u SS, to mi vyhovuje a nepřijde mi, že by se mělo rozpadnout. důležité je pro mě to zrcátko a pohodlnější otvírání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!