15. září 2013

COSMETICS WISHLIST / autumn


MAKE UP FOR EVER HD FOUNDATION
- líbí se mi, že je tenhle make up poměrně krycí, ale i přesto má dobrou konzistenci a není hutný, na výběr je hodně odstínů a několik z nich je opravdu světlých, takže mi nic nebrání v nákupu:D

MAKE UP FOR EVER HD CONCEALER
- trpím na kruhy pod očima a tak potřebuju i nějaký pořádný korektor, u tohohle mě zaujal aplikátor, má i vysoké hodnocení a navíc s tím make upem by tvořili tak perfektní dvojku..

MAC RUSSIAN RED
- absolutně jsem se zamilovala do tohohle odstínu, je to hezká červená studenější barva a navíc červená rtěnka by měla být podle mě v každé kosmetické taštičce!

MAC TRANSPARENT PRESSED POWDER
- na tenhle pudr jsem četla dost pozitivních recenzí a na makeupalley má i poměrně vysoké hodnocení, takže bych ho chtěla ozkoušet na vlastní kůži (a to doslova:D)

NAKED BASICS PALETTE
- moc se mi nelíbí výrazné líčení očí a ani mi to nesluší, ale miluju všechny béžové/hnědé/neutrální barvy očních stínů a tak už konečně potřebuju tuhle paletku!

Máte zkušenosti s nějakým produktem? 

1 komentář:

Děkuji za KAŽDÝ komentář!