23. září 2012

YES TO CARROTS lip butter

Máslo na rty v tyčince. Pro mě můj nejnovější objev! 
Jsem z něj nadšená. Tuhle značku jsem předtím vůbec neznala, až tuhle jsem na ni čistě náhodou narazila v Sephoře a zaujalo mě tohle máslo na rty. Navíc, už dlouho jsem scháněla nějaký balzám na rty, který by měl něco společného s mátou (a nejen nápis na obale..), takže jsem ho prostě hodila do košíku a dobře jsem udělala! Tahle malá tyčinka v sobě ukrývá více, než byste tušili. Je bez parabenů, celá přírodní, takže žádné umělotiny, má také nějaký přírodní certifikát a je vyrobena v USA. Obsahuje různé oleje, extrakty a zase oleje. :D Když jsem ho otevřela, hned jsem ucítila mátu a když jsem si ho natřela na rty, tak nejenže z něj byla cítit máta, ale i na rtech jsem cítila, že na nich mám něco s mátou, takže soudruzi z Yes to mají u mě velké plus! :D Jako správný balzám, nebo máslo na rty, chcete-li, by mělo dlouho hydratovat a řádně pečovat o vaše rty. Ani tady ale nemůžu nic zkritizovat. Dlouhá hydratace na 100% zaručena, přesně tak, jak je to napsané na obalu. Konzistence je také super. Balení je skvělé a bytelné, takže by se vám nemělo rozpadnout. :D Design obalu se mi líbí, takže ani tady nemůžu nic vytknout. Co by se někomu nemuselo zdát, je asi cena. Stojí 100 Kč, což mě osobně přijde v pořádku za tak super věc. Znám mnohem dražší balzámy na rty, které vysoké ceně ani zdaleka neodpovídají. Takže tohle máslo na rty od této značky není moje poslední a v nejbližší době utíkám pro další příchutě. :) 

Jaký balzám na rty je momentálně vaším nejoblíbenějším? :)

2 komentáře:

  1. skvělá recenze! :) mým nejoblíbenějším balzámem je stále ten zelený od body basics :)


    PS: Pěkný blog! jsem tvá nová čtenářka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!