26. června 2013

june new in




V sobotu jsem se po delší době zašla podívat do Palladia a Na Příkopy. Už delší dobu jsem sháněla nějaké baleríny, které by mě zaujaly a byly pohodlné. V Zaře jsem narazila právě na tyto černé semišové s výraznou zlatou špičkou, zaujaly mě natolik, že jsem byla během pár minut rozhodnutá, že je chci. Pak jsem zašla do Palladia, do Geoxu, a tam mi padly do oka tyhle tělové baleríny se zajímavým černým lemováním a mašličkou.. chvíli jsem zkoušela hledat nějaké argumenty, proč si je nekoupit, ale... síla bot byla silnější a já se tak už po druhé mohla zaradovat. :D Pak jsem se zašla podívat do Topshopu, kde jsem narazila na tu nejúžasnější košili, přesně takovou, jakou jsem už pěkně dlouho sháněla. Knoflíky až ke krku, límeček, dlouhý rukáv, prostě přesně podle mých představ. Dál jsem si koupila šortky s vysokým pasem, které mají docela zvláštní materiál, nevím, co to je, ale je to takové lesklé... no. A u stojanu s doplňky jsem pak narazila na tenhle zlatý náhrdelník, který mě upoutal natolik, že mě od jeho koupě neodradila ani celkem vysoká cena. Další věc, kterou jsem si koupila je tričko z Napapijri, má užasný materiál a dole je takové nařasené, fakt vypadá moc pěkně. A jako úplně poslední věc jsem si koupila v H&M oversized mint top s černým nápisem "youth revolution" a druhý bílý s nápisem "boy crush", ty jsem ale nefotila, protože jsou šíleně nefotogenické... ale určitě je někdy uvidíte v outfitu. Musím říct, že po dloooouhé době jsem docela pěkně nakoupila a neodešla s prázdnou (to fakt nesnáším). 

Co jste si v poslední době koupili vy? :) 

1 komentář:

Děkuji za KAŽDÝ komentář!