18. února 2013

black


H&M biker jacket. TOPSHOP jeans. TOO FACED eye shadow palette.

Strašně dlouho jsem chtěla nějaký křivák se stříbrnými detaily, ale pořád jsem nemohla najít ten pravý. Až teď v sobotu jsem našla tenhle v H&M a je naprosto dokonalý. Už se nemůžu dočkat, až venku bude tepleji a já si ho konečně budu moct vzít na sebe. Také jsem chtěla nějaké nové černé skinny. Chtěla jsem, aby byly opravdu černé, opravdu skinny a opravdu dlouhé. Tohle všechno splňují tyhle kalhoty z TOPSHOPU, jsou pohodlné a navíc mají moc příjemný materiál. Ještě jsem chtěla vínové a nějaké tmavě modré, ty ale bohužel neměli v mé velikosti. A poslední věc, kterou jsem si koupila je tahle paletka očních stínů od Too Faced. Je taková malinká a strašně roztomilá (a rozhodně není poslední). :D Už se těším, až ji konečně použiju, teď jsem bohužel nemocná, takže si musím ještě počkat.

2 komentáře:

Děkuji za KAŽDÝ komentář!