21. února 2013

my daily makeup routine

Dnes vám ukážu, jakou kosmetikou se každý den líčím. :) Pokud máte nějaké tipy na kosmetiku, se kterou máte skvělé zkušenosti a také byste mi ji doporučily, určitě mi to napište do komentářů! :)

Už asi dva měsíce používám makeup Lancome teint idole ultra 24H v odstínu 005 beige ivoire. Seženete ho snad ve všech větších parfumeriích asi za 1200Kč. Já jsem s ním spokojená, kryje lehce až středně, má SPF 15, navíc má krásné balení. Jen bych mu asi vytkla tu 24 hodinovou výdrž, co slibuje. Celý den vám prostě na obličeji nevydrží žádný makeup. 

Pak jsem také začala používat pudr NYC smooth skin, ale o tom jsem vám už psala. Mám ho v odstínu 701A translucent. Seženete ho v drogerii Rossmann. Cena se pohybuje kolem 80Kč.

Dále používám tvářenku MAC powder blush v odstínu harmony matte. Už ji používám nějaký ten měsíc a pořád je skoro netknutá. Tvářenky od MAC mají neuvěřitelně skvělou výdrž a také skvělou pigmentaci. Pokud si chcete koupit nějakou dražší tvářenku, určitě jděte do téhle, nezklame vás. Seženete ji v obchodech MAC asi za 600Kč.

Na obočí používám oční stín MAC v odstínu concrete satin. Opět má skvělou výdrž a pigmentaci. Obočí krásně zvýrazní, ale pořád to vypadá přirozeně. Můžete ho sehnat v obchodech MAC. Cena se pohybuje kolem 400Kč.

Obočí vždy ještě lehce zafixuji bezbarvou řasenkou od Miss sporty, no problém je v tom, že ona moc nefixuje, takže se vás ptám, neznáte nějakou lepší? :) Jinak tuhle seženete třeba v DM asi za 50Kč.

Samozřejmě také používám řasenku. Bez té ani ránu. Momentálně používám novinku Dermacol nutri lash. Řasy pěkně prodlouží, rozčeše, docela dodá i objem, nerozmazává se. Není špatná, vlastně ji mám celkem i ráda. Koupíte ji například v drogerii DM za 199Kč.

A poslední věc, kterou používám je tahle paletka očních stínu Too Faced. Mám jí pár dnů, ale ihned jsem se do ní zamilovala. Ukrývá v sobě neutrální stíny, jak matné, tak i třpytivé. Jak světlé, tak i tmavší. Pigmentace i výdrž je skvělá! Kupovala jsem ji v Sephoře za 825Kč.

1 komentář:

Děkuji za KAŽDÝ komentář!