20. ledna 2013

SPOTŘEBOVÁNO ZA LEDEN // EMPTIES


HODNOCENÍ:
 - must have, potřebuji nutně další balení nebo už ho dokonce mám doma 
 - nejspíše si někdy koupím další balení, ale teď zkusím, jestli existuje něco ještě lepšího
 - docela dobré, ale teď zkusím zase něco jiného, další koupi si rozmyslím
 - vyzkoušela jsem to, nebyla to úplná katastrofa, ale další balení si rozhodně nekoupím
 - absolutní propadák


#1 Bioderma sébium H2O 
Myslím že mezi micelárníma vodama od Biodermy nebude až tak moc velkej rozdíl. Tahle splnila všechna moje očekávání. Odlíčila make-up, neštípala a starala se jemně o mou pleť, ale pak mi jednoho dne došla a já si místo ní koupila její růžovou ségru. A asi u ní zůstanu už napořád. Její růžovej obal mi je tak nějak sympatičtější, než tenhle zelenej obal s modrou vodou. Navíc jsou úplně stejný, růžová je možná o malilinko lepší, ale nic zásadního. Já se k téhle vrátím, jen pokud by někdy přestali vyrábět tu růžovou, a to se doufám nikdy nestane,haha.

#2 Listerine zero / 
Bez ústní vody už nedám ani ránu. Po jejím použití mám vždycky takovej lepší pocit, že jsem zubům věnovala 100% péči. Vždycky jsem používala ty normální Listeriny s alkoholem, ale poslední dobou mi přišly až moc silné a proto, když se objevila na trhu tahle Listerine zero BEZ alkoholu, tak jsem si ji hned koupila. A je skvělá!

#3 Bioderma sébium gel moussant / 
Tenhle mycí gel patří mezi moje oblíbence. Stačí kapička a dokáže umýt úplně všechno. S tímhle gelem se mi totiž nikdy nestane, že bych měla v řasách nějaký zbytek řasenky a hele, támhle třpytky z očních stínů! Na to prostě s tímhle zapomeňte. Nevysušuje a voní tak hezky jemně. Jestli právě sháníte mycí gel, tak šup pro tenhle, nezklame vás. No a já překonám svojí lenost a zajdu si do lékárny pro nové balení.

#4 Avéne eau thermale / 
Termální voda ve spreji je pro mě prostě must have. Tahle je výborná, rozprašovač rozprašuje tak jak má a já jí nemám co vytknout.

#5 NYC lip stain 16H / 
Vím, že tyhle lip stainy jsou celkem oblíbené, ale mně prostě nevyhovují. Strašně zvýrazňují jakékoliv suché místo na rtech a když postupně přes den ta barva ze rtů mizí, tak mi na rtech zůstane jen taková kontura a to vypadá naprosto strašně. Také mi přijde, že tu barvu ze rtů jen tak nedostanete. A ještě ke všemu tyhle fixy na rtech vypadají strašně nepřirozeně. Už nikdy víc.

#6 Dermacol invisible fixing powder / 
Kdyby tenhle pudr byl kompaktní, tak by byl super, no ale on není. A to je kámen úrazu. Mě naprosto vytáčí dávkování tehlech pudrů. Buď se na vás vyvalí tuna pudru a nebo taky nic. Já nevím, asi s tím neumí pracovat, ale to nic nemění na tom, že tohle prostě nemám ráda. Není nad obyčejný kompaktní pudr, který pořád drží pohromadě a nemusíte s ním bůhví jak třást, abyste se vůbec mohly přepudrovat. :D Součástí balení byla ještě labutěnka a štěteček a obojí jsem radši vyhodila do koše, protože kvalitní štětec je kvalitní štětec, chápete, ne? No a samotnej pudr není tak strašnej, je docela dobrej, pár hodin vydrží, ale znovu bych si ho prostě nekoupila, zase tak moc mě nenadchl.



Od teď tu články s názvem "SPOTŘEBOVÁNO ZA .. // EMPTIES" můžete číst každý měsíc. Pro mě to bude zjištění a zamyšlení nad tím, jestli bych si danou věc koupila znovu nebo ne a vy aspoň budete vědět, jestli se vůbec vyplatí do dané věci investovat. Doufám, že se vám články budou líbit. :)

2 komentáře:

  1. s tím fixem na rty od NYC úplně souhlasím, navíc mě to udělalo i menší ekzém :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ještě někomu to přijde úplně k ničemu :)

      Vymazat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!