14. ledna 2013

5


#1 Vogue - protože u nás nevychází, tak si ho musím vozit z různých koutů světa a vždy, když si ho přivezu, mám z něj neskutečnou radost! 

#2 London - tohle město má úžasnou atmosféru! Už se těším, až tam pojedu znovu!

#3 iPhone & Louis Vuitton pouzdro - už je to můj několikátý iPhone a v žádném případě bych ho za nic nevyměnila! LV kabátek je už pro nás dva nutnost haha.

#4 Lancôme juicy tubes & teint idole ultra 24H make up & MAC tvářenka - miluji jakoukoli kosmetiku a tak jsem si udělala menší radost! Tyhle lesky a make up mám poprvé, tvářenka od MAC je mou stálicí. Určitě bude na všechno recenze.

#5 Aussie take the heat, 3 minutes miracle & Lee Stafford arganoil, sea salt spray, shampoo colour love, hair growth treatment & Tangle teezer - protože mám neskutečně zničené vlasy, tak mi vždy nové výrobky pro péči o vlasy udělají radost (a dodají naději haha:D).

Co udělalo v posledních dnech radost vám?:))

3 komentáře:

Děkuji za KAŽDÝ komentář!