23. ledna 2013

COSMETICS WISHLIST



MAC TINTED LIP CONDITIONER
všichni ho chválí a to bych nebyla já, abych nechtěla vyzkoušet, jestli je to fakt tak dobrý, jak se píše..

URBAN DECAY NAKED
u nás se tahle paletka neprodává a přes net si jí objednávat nechci, takže to je důvod, proč jí ještě nemám, ale letos si jí už fakt musím koupit. Třeba zrovna v Americe..

NARS BLUSH ORGASM
už jsem kolem ní asi 3x prošla a pořád nevím, jestli do ní mám jít.. ta barva je tak nádherná, až je strašně zvláštní a to je určitě důvod, proč ji musím mít :D

CHANEL VITALUMIÈRE AQUA
strašně mě baví zkoušet různé make-upy od různých značek a tenhle je právě na řadě

YSL TOUCHE ÉCLAT
protože poslední dobou mám hodně práce (debilní škola) a málo času na spaní, tak občas (čti dost často) po ránu vypadám jak bílá mrtvolka s tmavě modrejma kruhama pod očima haha:D a proto tenhle rozjasňující korektor úplně nutně potřebuju

TOO FACED NATURAL EYE
láska na první pohled :D

BENEFIT BROW ZINGS
poslední dobou mě baví hrát si s obočím, navíc to vypadá skvěle. já si ho zatim upravuju s průhlednou řasenkou a hnědým očním stínem od MAC, ale tenhle set bude určitě mnohem lepší :D

LUSH TEA TREE WATER
všechno, kde je napsáno tea tree nebo mint musím mít a tohle je další věc do sbírky. problém je v tom, že vždycky, když jsem si pro ní do Lush šla, tak jí neměli, ale letos si jí už fakt seženu! :D

TOO FACED SWEETHEARTS PERFECT FLUSH BLUSH 
roztomilejší tvářenku jsem snad nikdy neviděla :D tohle je limitka a pochybuju, že se k nám dostane, ale kdyby dostala, tak prostě musí být moje!

COLLISTAR MASCARA INFINITO
nejlepší řasenka! ještě pořád mám ten roztomilej mini vzorek z Douglasu, ale až mi vyschne, tak si kupuju novou, když se s ní totiž naučíte pořádně pracovat, tak je vážně skvělá! nejlepší!

YSL ROUGE VOLUPTÉ
tahle rtěnka má tak sympatickej obal, že je prostě hřích jí nechtít

OPI NAIL POLISH
laky od OPI chci už dlouho vyzkoušet, prý jsou ještě lepší než Essie, tak uvidíme..


Co byste mi ještě doporučili? ;)

4 komentáře:

  1. Já chci NAKED Basics :) Na tvářenku mám taky zálusk, takže až budu stát u NARS stojánku tak po ní jdu! :D A set na obočí od Benefitu je skvělej, hrozně si ho přeju a musím ho mít. Řasenka Collistar je skvělá, měla jsem jí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. "musim mít"..to tak strašně znám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Touche Eclat rozhodně kruhy nezamaskuje, zbytečná nvestice. Navíc jseš mladá a tonus pleti máš určitě perfektní. Doporučuju pro ty, které už máme oční okolí trochu povadlé a bez jasu, takže tak 30+ Tam TE pracuje spolehlivě.
    Jinak tu máš moc krásné kousky a přeju ať si alespoň část wishlistu splníš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (myslíš, že vysvětlíš maniakovi, že nějakej kosmetickej produkt je zbytečná investice? :D)
      ne, ale asi se spíš dokopu sehnat nejsvětlejší Dermacol cover, Touche Eclat si koupím, až bude nějaká sleva třeba.. :) každopádně díky za radu!

      Vymazat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!