30. ledna 2013

BEAUTY TIPS #2

NIVEA soft
Letos mám nějakou strašně suchou pleť a všechny hydratační krémy, co jsem měla doma mi nepomáhaly, tak jsem si koupila tenhle. Mažu si ho vždycky ve větší vrstvě na noc a ráno mám pěkně hydratovanou pleť, takže konečně nevypadám jako sušenka. :D Za 80Kč vážně spokojenost. :) PS. Pokud máte v úmyslu si ho mazat pod make-up, tak to radši nedělejte, protože byste se leskly jako vánoční koule. :D

NYC smooth skin (translucent)
Už delší dobu se po internetu šíří, že tenhle pudr je dvojníkem pudru Blot od MAC. Pudr od MAC jsem sice nikdy neměla, takže to, že jsou stejné, potvrdit nemůžu, ale na to, že je to od NYC, mě překvapilo, že je fakt dobrej. Vždycky jsem používala Stay matte od Rimmelu, ale poslední dobou na mě začal vypadat nějak divně, nebo nevim, prostě jsem se v něm nějak necejtila, tak jsem si zašla pro tenhle, že ho zkusím, no a Stay matte letěl do koše. :D Na tomhle pudru mě jen štve ten jeho lacinej obal, je fakt otřesnej a nekvalitní, ale co, hlavní je obsah a ten je vyhovující. :)

Essence stay with me (01, 02)
Jestli se Essence někdy něco fakt povedlo, tak jsou to tyhle lesky. Docela vydrží, moc nelepí, dokonce mají i na lesky slušnou pigmentaci, nevysušují rty a to se cení. Poslední měsíc nepoužívám na rty snad nic jiného. Za 54Kč je to fakt zázrak. Kdo je ještě nezkusil, tak šup pro ně, určitě vás nezklamou. :)


Používáte některý z uvedených produktů? :)

PS. už je tu 11 pravidelných čtenářů! díky:) Každý nový mi udělá radost, tak se přidávejte, šup, šup.. :) Až vás tu bude o něco víc, tak mám pro vás překvápko.. :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!