20. května 2013

BEAUTY TIPS #3


Schwarzkopf got2be megalomania lak na vlasy
Dlouhou dobu jsem používala Taft, ale strašně smrděl a poslední dobou mi přišlo, že málo fixuje, tak jsem se v drogerii poohlídla po nějakém jiném a na první pohled mě zaujal tenhle a je super. Dodává objem, vlasy slušně zafixuje, neslepuje je, dokonce i VONÍ (cítím z něj nějaké maliny nebo tak něco). Doporučuji všem!

Lee Stafford maska pro vlasy, které nikdy nedorostou
Moc jsem nevěřila, že nějaká maska by urychlila růst vlasů, ale i přesto jsem doufala, co kdyby náhodou. A světe div se, ono to fakt funguje. Vlasy rostou mnohem rychleji a jsou vyživené. Téhle masky se už jen tak nevzdám.

NYC 224 Times Square lak na nehty
Lak má krásnou červenou barvu, stačí ho jedna vrstva, rychle schne a na nehtech dlooouho vydrží. No nekupte to za 30 Kč.

L'oréal Intense Color Riche 285 pink fever rtěnka
Rtěnka má krémovou konzistenci, nevysušuje rty, ale naopak je hydratuje, vydrží, také je dobře pigmentovaná a má hezkou růžovou barvu. Na jaro ideální.


Máte nějakou uvedenou věc doma? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!