5. března 2013

EMPTIES // FEBRUARY

HODNOCENÍ:
 - must have, potřebuji nutně další balení nebo už ho dokonce mám doma 
 - nejspíše si někdy koupím další balení, ale teď zkusím, jestli existuje něco ještě lepšího
 - docela dobré, ale teď zkusím zase něco jiného, další koupi si rozmyslím
 - vyzkoušela jsem to, nebyla to úplná katastrofa, ale další balení si rozhodně nekoupím
 - absolutní propadák

#1 Nivea hloubkově čisticí gel clean deeper / 
Tenhle gel není úplně strašný, vlastně docela dobře čistí a pění, ale to je asi tak všechno. Na etiketě je napsáno, že obsahuje drobná peelingová zrníčka, která odstraňují z pleti odumřelé kožní buňky a vyhlazují její povrch. No, drobná peelingová zrníčka mi bohužel spíš připadají jako střepy a už vůbec mi nepřipadají drobná. Gel také obsahuje takové malé modré kuličky, které se mi ale jeví, že jsou v gelu jen tak ze srandy. :D Také bych zmínila, že gel poměrně dost vysušuje a to je pro mě absolutně nežádoucí jev.

#2 Neutrogena pink grapefruit peeling / 
Peelingy od Neutrogeny jsou jedny z mých nejoblíbenějších a ani tento není výjimkou. Tenhle obsahuje velmi jemné částečky, takže je opravdu vhodný na každodenní použití, já osobně ho ale používám obden. Nádherně voní, skvěle čistí, nevysušuje a pleť je po použití taková projasněná a svěžejší. Jsem s ním vážně spokojená, už mám doma nové balení a vám ho doporučuji alespoň vyzkoušet.

2 komentáře:

  1. ten peeling od Neutrogeny mám v plánu vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neutrogenu miluju :-) Sice používám oranžovou řadu, ale je skvělá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za KAŽDÝ komentář!